Tilauksen voi peruuttaa veloituksetta, jos lastenhoitajaa ei ole vielä vahvistettu asiakkaalle. Kaikki muutokset tai peruutukset tulee tehdä Pilkkeen asiakaspalveluun.
Jos lastenhoito on vahvistettu ja tilaaja peruu sen viimeistään klo 21.00 edellisenä iltana, on Pilkkeellä oikeus laskuttaa sovitusta palvelusta kolmen tunnin osalta.
Jos lastenhoito on vahvistettu ja tilaaja peruu sen myöhemmin kuin edellisenä iltana kello 21.00, on Pilkkeellä oikeus veloittaa käyttämätön aika ja palvelu kokonaisuudessaan.
Jos lastenhoitaja on estynyt suorittamaan sovittua työvuoroa (sairastuminen tai muu ylivoimainen este), Pilke pyrkii asiakkaan niin halutessa järjestämään tilalle sijaisen. Pilke ei voi kuitenkaan taata sijaisen saamista asiakkaalle.

Comment on this FAQ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post comment